Praktijk VSPC

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Paddestoelstraat 8 6823 JR Arnhem
026 4423333

Waardering van Praktijk VSPC - Arnhem op 26 april 2018

Na de intake kwam er een verslag met een DSM-IV diagnose. Deze diagnose hield een 'persoonlijkheidsstoornis' in. Deze diagnose zou zijn afgeleid van een eerdere therapeutische behandeling. Maar de diagnose was nooit gesteld. Dat werd erkend door de eerdere behandelaar. Zonder kennis van zaken zou ik ten onrechte zijn gestigmatiseerd. Vanwege deze verzonnen diagnose (mogelijk gesteld wegens de zorgverzekeraar) ben ik niet doorgegaan met de therapie. Dat werd vervolgens vanuit hun kant benoemd als een stuk wantrouwen van mijn kant, dat weer zou passen in de door hun gestelde diagnose. Zeer, zeer kwalijk en verwerpelijk, om een reactie waar men niet blij mee is, te diskwalificeren door het in een verzonnen diagnose te passen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk VSPC? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.