Praktijk Zwaan

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Franciscanenstraat 2 2315 LW Leiden

Waardering van Praktijk Zwaan - Leiden op 27 februari 2018

Ik ben erg blij dat ik bij Joke Zwaan terecht ben gekomen. Ze is erg professioneel en vermoedelijk de meest bekwame psychotherapeute van Leiden en omstreken. Door haar enorme inzet, flexibiliteit en oog voor de omgeving van de patiënt weet ze behandeling totaal te maken. Ze laat je hard werken en ze laat je ook niet los. En dat was in mijn geval nodig voor mijn zeer complexe, langdurige en levensbedreigende trauma. Onvermoeibaar en welhaast continu zet ze zich (en haar netwerk) in voor alle patiënten en specifiek diegenen die op dat moment de meeste aandacht vereisen. Haar praktijk en locatie geeft een fijn gevoel van rust, sereniteit en geborgenheid en oprechtheid en inspireert. See for yourself. Ik ben er mede dankzij Joke bovenop gekomen en voel me als herboren. Echt. Ik gun het iedereen om Joke te ontmoeten. Ze heeft een mooi en goed hart dat je volledig kunt vertrouwen. Ze is van onschatbare waarde gebleken voor mij en diegenen die ik lief heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk Zwaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.