Psy-zo!

050-7502088

Waardering van Psy-zo! - Groningen op 18 maart 2021

N.v.t.

Posttraumatische stressstoornissen

na wat omzwervringen vond ik hier eindelijk de plek voor de therapie die ik graag wilde doen NET (narrative exposure therapie). Op twee eerdere plekken was het fout gegaan, een keer domme pech, toen ik aan de beurt was vertrok de therapeut, 2e keer werd ik niet serieus genomen in mijn klachten (vond ik zelf) en heb ik zelf besloten het elders te gaan zoeken. Contact met Psy-zo verliep meteen gemakkelijk, aanmelden was simpel, vriendelijk mensen op het secretariaat behulpzaam. Enige nadeel maar ja dat heb je overal is de wachttijd van 3 tot 4 maanden. De therepeut die ik had was een goede match. 1 behandeling is op locatie gedaan uitleggen van de levenslijn, de rest allemaal online. Deels door Covid-19 en ook deels omdat dit mijn eigen voorkeur had (wat een gemak, vanaf je eigen bank, geen reistijd etc). Ik kon de therapie om mijn manier doen, zoals ik het graag wilde en ja gewoon allemaal prima. voor iemand op zoek naar trauma therapie in omgeving groningen een aanrader

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psy-zo!? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.