Psychologen Centrum Wageningen

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Markt 20 C 6701 CZ Wageningen

Waardering van Psychologen Centrum Wageningen - Wageningen op 7 april 2017

Ik werk zelf in de hulpvelening wat maakt dat zekf hulp vragen wat ingewikkeld is. Het traject heeft me enorm geholpen in het accepteren van mijn situatie na mijn cva en blaaskanker, in het aansluiten daarbij en het maken van nieuwe stappen. Het heeft me geholpen om milder naar mezelf te kijken en helder te communiceren naar mijn omgeving wat ik aan kan en wat niet. Ik zag er best tegenop dit aan te gaan omdat er veel boven moest komen. Maar achteraf ben ik dankbaar voor dit stukje zorg, ik ondervond dat het goed is om mezelf dit te gunnen. Emotioneel sta ik sterker en het was goed de best wel ingrijpende keuzes die ik maakte samen met een deskundige tegen het licht te houden. Ik ben alleen maar positief als ik terugkijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologen Centrum Wageningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.