Waardering van Psychologenpraktijk AGO - Rijswijk op 17 oktober 2019

9.8

Mijn ervaring bij psycholoog mw N. Choi kan ik in een paar woorden samenvatten: geweldig, leerzaam, verhelderend. Ik heb haar ervaren als heel deskundig, een goed luisteraar, inlevend, wijs, adequaat. Zij verstaat de kunst om bewustwording te creëren door geduld, gesprek en methodiek en heeft mij daarmee in staat gesteld mij mijn leven terug te geven. Door te leren communiceren, in de 1e plaats met mezelf (bewust worden van wat er bij mezelf leeft) om vervolgens beter te leren communiceren met anderen door voor mijn eigen behoeften op te komen, dat schept veiligheid. En leren te voelen. Verdriet, eenzaamheid; gevoelens mogen er zijn. Het is belangrijk tijd te nemen voor die gevoelens, ze vertellen iets. Ze gaan ook weer weg. Ze komen en gaan. Ik leer erop te vertrouwen dat het ook weer voorbij gaat en dat er nieuwe dingen in de plaats komen.Deze nieuwe inzichten (slechts een paar vb) zijn huiswerk voor het leven. Mijn leven is volledig veranderd. Mijn dank is niet in woorden te vatten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologenpraktijk AGO? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.