Waardering van Psychologenpraktijk Anoek Toemen De Blijvende Verandering - Boxtel op 9 april 2019

9.3
  • Depressie

Helemaal in de knoop met mezelf én vastgelopen op allerlei fronten, kwam ik bij Anoek terecht.  Samen hebben we zoetjesaan de weg gevonden naar mijn hart en kern en ben ik inmiddels lekker mezelf én voel me opgeruimd! Ik kan soms nog niet geloven, dat ik sta waar ik nú sta! We hebben hard gewerkt. Anoek heeft haar eigen enthousiaste wijze van behandelen. Blijkbaar had ik die nodig! Van een angstig gestresst hoopje ellende uitgegroeid naar de krachtige en prachtige vrouw die ik ergens al wel wás maar nú volledig voel! Vol vertrouwen laten we elkaar los en ligt de wereld weer voor me open.

Bent u of werkt u voor Psychologenpraktijk Anoek Toemen De Blijvende Verandering? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.