Psychologenpraktijk Chris van Oeveren

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Oud-Wulvenlaan 115 3523 XX Utrecht

Waardering van Psychologenpraktijk Chris van Oeveren - Utrecht op 16 juli 2021

Chris heb ik ervaren als heel deskundig, helder, directief, standvastig, no-nonsense en integer. Is altijd bereikbaar bij vragen of onduidelijkheden, maar stimuleert je ook om echt zelf aan de slag te gaan. Dat zelf aan de slag gaan vond ik niet altijd fijn, maar was achteraf gezien wel echt nodig. Dat Chris dat stimuleerde en er vertrouwen in had dat ik de oefeningen aankon (exposure en gedragsexperimenten) gaf mij weer vertrouwen om het aan te gaan. Ik heb het resultaat bereikt dat ik hoopte te bereiken in de behandeling. Het zelf aan de slag gaan, vertrouwen van Chris, exposure, gedragsexperimenten, ACT, zelfbeeldoefeningen en EMDR hebben daar allemaal aan bijgedragen. Fijn om in de e-health online te kunnen oefenen en heel fijn dat de oefeningen na afloop van het traject beschikbaar blijven. Ook super dat Chris na 2 maanden nog een follow-up doet. Al met al heel tevreden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologenpraktijk Chris van Oeveren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.