Waardering van Psychologenpraktijk IJsselstein - IJsselstein op 24 mei 2020

• Depressie

Ik ben erg tevreden met mijn behandeld psycholoog (Ad Woortman). Hij heeft mij in mijn tijd van nood een luisterend oor geboden en voorzien van duidelijke informatie. Ook heb ik een diagnose en een verwijzing gekregen voor gespecialiseerde therapie. Dit klinkt misschien heel zwaar maar ik heb het juist als heel fijn ervaren. Eindelijk heb ik een antwoord en een naam voor wat mij is overkomen. Het geeft mentale rust. En daarbij heb ik ook nog de hoop dat mijn probleem oplosbaar is met de juiste therapie. Al met al heb ik een positieve, fijne ervaring gehad bij Psychologenpraktijk IJsselstein. Ad is een warm & fijn psycholoog waarbij je je niet hoeft te schamen om jezelf bloot te geven. Ik raad daarom PPIJ (psychologenpraktijk IJsselstein) zeker aan. - Fijne locatie - Fijne medewerkers - Veilige sfeer - Deskundige en professionele psychologische zorg Alleen parkeren is een beetje een nadeel aangezien het betaald parkeren is voor mensen die niet in het centrum van IJsselstein wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologenpraktijk IJsselstein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.