Waardering van Psychologenpraktijk Karen Nagel - Nijmegen op 17 januari 2017

9.2

Na een langdurig naar medisch proces heb ik het advies opgevolgd van de verzekeringsarts om hulp in te schakelen van een psycholoog. Op positief advies van een vriendin heb ik een beroep gedaan op Karin Nagel. Al snel wist zij het medisch verhaal te scheiden van diepe onderliggende emoties veroorzaakt in het verre verleden en voortzettend in het heden. Emoties die een behoorlijke impact hebben op mijn leven. De behandeling werd aangepakt met zowel gesprekken als ook de EMDR therapie. Karin heeft de gave van empatisch kunnen luisteren, de juiste vragen te stellen om vervolgens een samenvattende weergave en analyse te geven. Dit geeft inzicht en helpt bij het zelf aanpakken van de problemen. Een open mens en professionele vrouw met een gezond gevoel voor humor. Karin bedankt! Ik ben blij dat ik bij jou in behandeling ben geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologenpraktijk Karen Nagel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.