Waardering van Psychologenpraktijk Kuin - Haarlem op 7 februari 2019

4.0
  • Psychische problemen

Een korte tijd in behandeling geweest daar door een van de psychologen.uiteindelijk na 8 gesprekken kon ik het zelf weer uitzoeken en stopte de behandeling. Na het aanhouden van klachten weer naar huisarts gegaan die bij mij een depressie vermoede. Na doorverwijzing naar een andere zorgverlener heb ik daar ook de diagnose depressie gekregen en ben daar nu een jaar naar tevredenheid onder behandeling. Met resultaat. Zeer slecht dat d psycholoog, die in zijn psychologen groep ook e.e.a. bespreekt niet verder kwam dan 8 oppervlakkige gesprekken. Het vermoeden goede hulp te krijgen in deze psychologen groep is voor mij teleurstellend afgelopen en heeft mij onzekerder gemaakt. Het heeft voor mij een extra jaar gekost om weer hulp te zoeken/vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologenpraktijk Kuin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.