Psychologenpraktijk Maarten Penne

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Stadhuisplein 3 4531 GZ Terneuzen

Waardering van Psychologenpraktijk Maarten Penne - Terneuzen op 12 september 2017

Burn-out

Ben voor mijn burn-out klachten bij Maarten terecht gekomen. Het aanmelden bij de organisatie waarvoor Maarten werkt ging voor mij wat moeizamer, organisatie is enorm gedigitaliseerd en dat kostte mij door mijn burn out klachten op dat moment ook heel veel moeite om mij aan te melden. Gelukkig heeft Maarten mij hiermee telefonische en via email goed hierin begeleidt. Maarten neemt de tijd voor je, biedt een goed luisterend oor, liet mij d.m.v. een boek mijn valkuilen ontdekken en ben hiermee aan de slag gegaan. Ik ben mij naar mijn werk weerbaarder gaan voelen en durf confrontaties aan te gaan zonder mij hier nu schuldig over te voelen. Kan beter voor mijzelf opkomen en nee zeggen. Zou Maarten ook adviseren aan anderen en heb dit inmiddels al gedaan. Over Maarten ben ik zeer tevreden, over de organisatie van hem iets minder. Er werd geregeld gevraagd via mail om lijsten in te vullen en zelfs om lid van een organisatie te worden maar daar zat ik niet echt op te wachten. Ik vond Maarten zijn opdrachten al voldoende genoeg op dat moment de rest gaf mij geen meerwaarde. Maar al bij al over Maarten zelf heel tevreden, kon weer vlugger dan verwacht mijn draad terug oppakken in mijn prive leven en op mijn werk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologenpraktijk Maarten Penne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.