Psychologenpraktijk Maarten Penne

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Stadhuisplein 3 4531 GZ Terneuzen

Waardering van Psychologenpraktijk Maarten Penne - Terneuzen op 24 maart 2016

Overige aandoeningen

Via een vriend met positieve ervaringen met EMDR, ben ik op zoek gegaan naar een therapeut in de buurt en zo kwam ik bij Maarten Penne terecht. Na bijna een jaar therapie heb ik een paar weken geleden geen therapie meer nodig. Ik werd behandeld voor angsten, verlatingsangst, bindingsangst, moeheid door het pikeren en slechte slapen. Dit kwam allemaal door een gebeurtenis uit mijn verleden. Via Maarten Penne en EMDR heb ik mijzelf weer terug gevonden. Ik voel me weer vrolijk en leven is nu stukken minder zwaar. Geniet van de kleinste dingen en daar ben ik Maarten wel heel dankbaar voor. Ik heb Maarten als een prettige therapeut ervaren. Maarten laat je goed denken over bepaalde gevoelens en laat je hard aan jezelf werken. In begin is het natuurlijk niet prettig om aan jezelf te werken, maar ik merkte gauw dat ik stukken beter sliep. Onderweg bij iedere afspraak ging ik er doodmoe naartoe, maar kwam met veel energie terug. Ik ben Maarten dankbaar voor alle gesprekken en voor de rust die ik nu eindelijk gevonden heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologenpraktijk Maarten Penne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.