Psychologenpraktijk Maastricht

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Sibemaweg 61 G02 6226 HX Maastricht

Waardering van Psychologenpraktijk Maastricht - Maastricht op 11 januari 2018

Vanaf het eerste gesprek met Bob had ik een zeer goed gevoel dat ik bij de juiste persoon terecht ben gekomen, wat voor mij heel belangrijk was om me verder te laten begeleiden. Hij is rustig en oprecht geïnteresseerd en geeft ook tegen gas wanneer nodig. Hij is ook niet bang gevoelsmatig te reageren als er wedervragen gesteld worden. Ik heb hem ervaren als iemand die goed luistert, zonder te oordelen, en ook terug komt op uitspraken en afspraken. Doordat hij met concrete tips en adviezen komt, hoe simpel ze ook lijken, werden er bij mij op hele korte termijn resultaten geboekt die ik niet verwacht had. Hij komt ook met voorstellen  om nieuwe  technieken in mijn denkwijze te proberen om zo mezelf terug te vinden. Samengevat vind ik dat de samenwerking met Bob in een relatief korte periode, voor mij geresulteerd heeft in een zeer grote verandering in mijn persoonlijke ik zijn. Dank je wel Bob.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologenpraktijk Maastricht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.