Waardering van Psychologenpraktijk Marian Musters, locatie Den Haag - Den Haag op 31 mei 2019

2.5
  • Angststoornissen

Gisteren een eerste afspraak met Marian gemaakt ivm ernstige paniekklachten. Ik vond haar aan de telefoon erg zakelijk. Ik kon wel snel terecht: al over 6 dagen. Vannacht zeer slecht geslapen, omdat ik al angst kreeg bij de gedachte de deur uit te moeten. Vandaag Marian terug gebeld ( dus de dag nadat ik een afspraak gemaakt heb). Ik heb haar uitgelegd dat ik er nu al slecht van slaap bij de gedachte de deur uit te moeten en dat ik onze afspraak graag wil verzetten naar 2 weken later, omdat ik hoop dat tegen die tijd mijn medicatie al een beetje gaat werken en ik dan wel durf te komen. Marian zei toen dat ze het niet vond kunnen dat ik de afspraak zo kort van tevoren af zei. Ze zei dat ik niet zomaar een afspraak bij de psycholoog af kan zeggen. En dat als ik nu af zeg, zij de afspraak niet meer gevuld krijgt en dat dus verloren tijd is. Ik zei toen dat als ze het zo zakelijk bekijkt, ik denk dat wij geen match zijn. Hierop zei Marian:' oké, dan niet', en verbrak de verbinding. Ik zou van een psycholoog toch wat meer begrip verwachten. Ik voel me nu heel kwetsbaar en heb echt hulp nodig en verwacht dan dat een psycholoog wat meer begrip voor de situatie zou tonen. Ik vind dit een erg onprettige ervaring.

Bent u of werkt u voor Psychologenpraktijk Marian Musters, locatie Den Haag? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.