Waardering van Psychologenpraktijk Marian Musters, locatie Den Haag - Den Haag op 2 juli 2018

• Angststoornissen

Het was voor mij heel moeilijk om me open te stellen voor een vreemd iemand, over hele diepe zaken. Op mijn gemak te voelen. Om me toch net anders uit te drukken dan wat ik doe in de diepste gesprekken met klein handje hele fijne vrienden. De manier waarop Marian Musters met mensen in contact is in haar werk, is heel bijzonder. Zij heeft een combinatie van expertise van theorie, van de mens en een warmte wat het maakt dat verdriet wat dieper geworteld is dat je zou denken, gevoeld wordt maar ook echt begrepen wordt door mezelf. Zij gaat uit van het puurste natuur van de mens en dat is heel bijzonder. Het is voor mij ontzettend waardevol wat ik van jou geleerd en gekregen heb. Meerdere behandelaars tegengekomen, maar zij is verreweg de beste: kennis, professionaliteit, betrokkenheid, begrip en zuiverheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologenpraktijk Marian Musters, locatie Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.