Waardering van Praktijk Psychel - Drempt op 11 maart 2021

9.8
  • Posttraumatische stressstoornissen

Ik ging er met een open mind naar toe, met depressie/ ptss klachten! Met de instelling , baat het niet , dan schaad het niet" ik had gesprekken met Joke" een aardige en sympathieke vrouw die ook nog eens een prettige verschijning is, tenminste dat vind ik , Maar ik dwaal af! Joke is is een ervaren psycholoog, maar tegelijkertijd een psycholoog die echt naar je luistert en je op je gemak stelt! De eerste keer dat ik bij haar een afspraak had was ik uitermate emotioneel en sceptisch , Want ik dacht , hoe kan zij mij nou helpen Maar aan het eind van dit eerste gesprek, voelde ik me heel kalm en prettig " want voor het eerst in jaren werdt er echt naar mij geluisterd naar mij en meegedacht over mijn problematiek,, ondertussen ben ik 7 afspraken verder, en zover dat ik stabieler, ben en me prettiger voel, ze heeft mij ook handvatten, aangereikt om verder te werken aan een definitieve oplossing, die ik nu zelf aan kan! Ik ben Joke heel dankbaar voor haar hulp!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk Psychel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.