Waardering van Psychologenpraktijk Psychel - Doesburg op 3 april 2017

9.8
  • Eetstoornissen

In verband met mijn eetverslaving (ik was mijn rem kwijt) ben ik via de huisarts ben ik bij Psychel terecht gekomen. Reeds bij het intake gesprek voelde ik mij op mijn gemak en dat kwam door het feit dat we vooraf hadden afgesproken om te kijken of dat we een klik hadden. Ik heb tijdens de gesprekken een open sfeer ervaren zonder dat het vrijblijvend bleef en dat deed mij goed. Ik voel mij zeer serieus genomen en in volgende sessies werd er steevast teruggekomen op zaken die dan in een vorige sessie aan bod waren geweest en indien nodig nog wat uitgediept Op de momenten dat ik begon af te dwalen van het eigenlijke gespreksonderwerp werd ik weer bijgehaald en konden we verder. Nu na een aantal maanden zit ik goed in mijn vel en heb ik mijn spreekwoordelijk "rem" weer terug. Tijdens de laatste sessie hebben we nog wat valkuilen besproken welke ik voor de toekomst goed kan/ga gebruiken. Het is best moeilijk om door emotionele dingen heen te gaan maar daar ben ik goed in begeleid. Margreet bedankt.

Bent u of werkt u voor Psychologenpraktijk Psychel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.