Waardering van Psychologenpraktijk Psychel - Doesburg op 6 april 2017

8.7
  • Psychische problemen

Na een reeks heftige gebeurtenissen in mijn leven, ben ik bij Psychel terecht gekomen. Ik heb EMDR therapie gehad en een aantal gesprekken. De EMDR heeft mij ontzettend goed geholpen om traumatische beelden naar de achtergrond te krijgen. De pijn wordt verzacht en is niet meer op de voorgrond aanwezig als ik eraan denk. Hierbij gaan je hersenen, als vanzelf, ook naar pijnpunten waar je zelf al niet eens meer bij stilstond. Deze worden gelijk ook aangepakt, waardoor je weer ruimte in je hoofd hebt om ook leuke herinneringen terug te halen. Samen met de gesprekken, kan ik nu zeggen dat ik me veel beter voel! Wat ik ook heel prettig vond, was dat toen ik helemaal vastgelopen was, handvatten/tips kreeg om dingen aan te pakken. Daar heb ik veel aan gehad.Nogmaals bedankt Margreet!

Bent u of werkt u voor Psychologenpraktijk Psychel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.