Psychologenpraktijk Sane

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Henegouwerlaan 120 A 3014 CG Rotterdam

Waardering van Psychologenpraktijk Sane - Rotterdam op 26 mei 2020

Paniekstoornissen

Na mijn doorverwijzing bij de huisarts in verband met paniekaanvallen door oververmoeidheid kon ik na 2 wkn al terecht bij Houda. Bij de gesprekken was na mijn instemming ook Carmen aanwezig. Ze zorgden er samen voor dat ik direct op mijn gemak was. Ze creëerden een hele fijne sfeer waardoor ik voelde dat ik open kon zijn. Er werd direct na het 1e gesprek een behandelplan voor mij gemaakt wat ik heel erg waardeerde omdat ik graag zsm aan de slag wilde ermee. Behalve de gesprekken kon ik ook thuis online met een programma aan de slag met oefeningen. Na een aantal gesprekken merkte ik dat het steeds beter met mij ging en na verloop van tijd dat ik zelfs geen paniekaanvallen meer had. Ik ben Houda en Carmen erg dankbaar dat ik zo snel terecht kon bij hen en dankzij hun perfect passende behandeling en fijne, duidelijke gesprekken had ik zelfs minder tijd nodig dan verwacht! Ik beveel Sane psychologen Houda en Carmen daarom ook zeer aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologenpraktijk Sane? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.