Psychologie en Seksuologie Praktijk Vive

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

uit 10 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

zaterdag
zondag
maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
Gesloten

Waardering van Psychologie en Seksuologie Praktijk Vive - Rhoon op 1 september 2021

Dwangstoornissen

Vivien heeft mij enorm vooruit geholpen. Eerst door grip te krijgen op de situatie zoals die ontstaan is. In het vervolg stadium heeft ze mij met slimmigheden weten te wapen tegen herhaling. De sessie zijn geordend doordat je in het begin een soort van agenda bespreekt wat er tijdens de sessie behandeld kan/gaat worden. Maar als tijdens de sessie blijkt dat een onderwerp meer aandacht behoeft ervoer ik de ruimte om hierover uit te wijden. Wat mij heeft meest is bij gebleven, is dat Vivien mij instaat stelde zelf mijn conclusies te trekken over mijn eigen gedachten/gevoelens en handelen (zelf spiegelen op basis van haar feedback). Dat in combinatie met het sterken van mijn bewustzijn tijdens het dagelijkse leven helpt mij nog steeds iedere dag. P.s. score zijn allemaal 10-en, dit lijkt misschien random, maar is oprecht mijn mening. Voor mij was alles uitmuntend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologie en Seksuologie Praktijk Vive? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.