Waardering van Psychologiepraktijk Jacqueline Klaver - Tilburg op 24 januari 2018

• Psychische problemen

Jaqcueline heeft mij begeleid in het verwerken van een trauma waar ik al ruim twee jaar mee rond liep. Eerst heb ik twee gesprekken gehad waarna we zijn begonnen met EMDR therapie. Op het moment zelf vond ik dit heftig en best zwaar maar ik kan nu terugkijken op een geslaagde behandeling. Heel efficiënt; vrij snel heb ik het een plek kunnen geven en voel ik me weer goed over mijzelf. Ook zorgde Jaqcueline voor een ander en positiever perspectief. Ze is duidelijk en geeft fijne tips die ik nu en in de toekomst kan blijven toepassen. “Luxe” minpunt; de ontvangst en accommodatie zijn wel toe aan een opfrisbeurtje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologiepraktijk Jacqueline Klaver? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.