Psychologiepraktijk van Beerendonk, locatie 't Groeihuys

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Liduinahof 35 5281 AD Boxtel

42 resultaten voor je selectie:

22 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben super tevreden over de behandeling. Er werd goed naar me geluisterd en ik werd serieus genomen. Verder kon ik helemaal mezelf zijn en had ik een vertrouwd gevoel. Ik heb fijne handvatten...

13 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De gesprekken waren erg prettig en voelde me heel erg op mijn gemak. Ik voelde me vrij om alles te kunnen zeggen.

24 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer tevreden, heel geduldig, luisterend oor en goede adviezen.

7 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

fijn geholpen, veel aandacht , rustige benadering

29 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

ik ben zeer tevreden over de behandeling.

28 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben blij dat ik na verwijziging snel terecht kon bij de psycholoog. Er zijn veel handvaten mee gegeven. En voel dat ik goed begrepen werd en de behandeling ook goed aansloot.

8.8
22 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Super tevreden over het contact en de omgang

7 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Aandacht voor de persoon. Klik met behandelaar. Je wordt serieus genomen ze neemt de tijd.voor je

11 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

open kaart, op een gepaste wijze een spiegel voorgehouden die mij aan het denken zet.

8.7
10 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden met het contact. De manier van communiceren tijdens en buiten de behandeling om. Ik werd heel gehoord en kon alles kwijt. Voelde mezelf heel erg op mijn gemak.

16 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Betrokken behandelaar, gebruikt verschillende technieken om de klachten te verminderen

8.8
9 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb rust gekregen en acceptatie

18 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond mevrouw van Beerendonk een erg prettige psychologe, ze begreep mij en mijn klachten zeer goed, leek alles goed te begrijpen, gaf hele goede adviezen en leek te kunnen verwoorden wat ik voelde...

4 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De behandeling is naar wens gegaan en ik ben tevreden met de resultaten die er behaalt zijn.

12 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Heel tevreden, positieve ervaring.

7 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goede ervaring geweest,Riky is vriendelijk en begripvol,zij heeft veel levenswijsheid.Riky heeft mij op de goede weg geho;pen en ik kan er nu zelf mee aan de slag (blijven).Dank je wel!

7 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne behandelaar met een goed luisterend oor en een gezonde hoeveelheid realiteitszin. Goede handvatten gekregen om de toekomst in te gaan.

9.2
12 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer tevreden over de behandeling en kan weer verder met mijn leven.

7 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een geweldig mens, Riekie van Beerendonk. Alle aandacht voor je, inlevingsvermogen, kreeg ook wel eens terecht een schop onder mijn achterste.Zo'n veilige omgeving waar je je verhaal durft te...