Waardering van Psycholoog Arnhem - Miranda Goertz en Mitch Schuring - Arnhem op 19 april 2018

8.7
  • ADHD

De behandeling bij Mitch Schuring heb ik als zeer prettig ervaren. Voor een lange tijd heb ik last gehad van overmatig drinken en een verslaving aan cannabis. Mitch kreeg op een gegeven moment het vermoeden dat het een andere oorzaak kon hebben. Na verschillende toetsen te hebben afgelegd bleek het ADHD te zijn. Aan de hand hiervan ben ik medicatie gaan gebruiken. Sindsdien gaat het ontzettend goed met mij en heb ik vanaf augustus 2017 geen alcohol of cannabis meer genutigd. Samengevat ben ik achteraf zeer tevreden met de behandeling. Andere personen met dergelijke problemen zal ik behandeling bij Mitch Schuring dan ook aanraden.

Bent u of werkt u voor Psycholoog Arnhem - Miranda Goertz en Mitch Schuring? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.