Waardering van Psycholoog Arnhem - Miranda Goertz en Mitch Schuring - Arnhem op 22 maart 2017

8.2

Ik ben erg positief over mijn behandeling bij Mitch Schuring en herken mij dan ook niet in een aantal reviews die hier zijngeschreven (waarschijnlijk gaan deze over zijn collega?). Mitch is zeer professioneel, betrouwbaar en flexibel in het maken van afspraken (ook in de avond mogelijk). Daarnaast werkt hij zeer gestructureerd, goede voorbereiding van de sessie, doelbeschrijving en reflectie. Wat ik bijzonder vind is dat Mitch mij op een juiste manier heeft weten te "triggeren" door mij iedere keer te voorzien van interessante inhoudelijke informatie en dit te koppelen aan praktische tips en tricks. Hierdoor leerde begrijpen hoe het menselijk brein werkt en hoe ik mijn probleem kon tackelen. Ik kan hem van harte aanbevelen.

Bent u of werkt u voor Psycholoog Arnhem - Miranda Goertz en Mitch Schuring? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.