Psycholoog Arnhem - Mitch Schuring

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

uit 5 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Psycholoog Arnhem - Mitch Schuring - Arnhem op 6 juni 2019

Depressie

Mijn psycholoog was Mitch Schuring. Het is heel makkelijk om een goede klik met hem te krijgen. Hij is zeer toegankelijk, gebruikt humor op de juiste momenten en weet zich aan het niveau van patiënt/cliënt aan te passen. Hij reageert adequaat op een hulpvraag, maar weet ook het onderliggende bloot te leggen. Het feit dat hij veel testen wilde uitvoeren om bepaalde ziektebeelden of aandoeningen uit te sluiten, heb ik als zeer positief ervaren. Als patiënt/cliënt weet je dan waar je aan toe bent. Door Mitch voelde ik mij serieus genomen, wat de gesprekken positief beïnvloeden. Ik durfde te zeggen wat er met mij aan de hand was, zonder schaamte of angst te voelen. Daarnaast is het feit dat hij aangeeft dat ik weer welkom ben als het minder gaat ook een fijne stok achter de deur. Zelfs wanneer de behandeling al is afgelopen. Kortom, een zeer bekwame psycholoog die fijn is in omgang en beschikt over veel kennis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psycholoog Arnhem - Mitch Schuring? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.