Waardering van Psycholoog Arnhem - Miranda Goertz en Mitch Schuring - Arnhem op 15 juli 2016

8.2
  • Depressie

Mitch heeft mij uitstekend begeleid. Hij is rustig en toch vlot. Hij veroordeeld niet en kan heel goed meegaan/luisteren. Ik heb heel veel gehad aan de behandeling en ik gebruik de geleerde technieken nog dagelijks (CGT). Mitch werkt transparant en alle stappen zijn in overleg genomen. Zijn behandeling is gestoeld op wetenschappelijke kennis. Eén keer heeft Mitch een dubbele afspraak ingepland, waardoor de afspraak werd geannuleerd en een paar keer is de afspraak tijdig verzet, maar los daarvan was hij altijd op tijd en hoefde ik bijna nooit te wachten. Hoewel de praktijk gevestigd is in een mooi monumentaal pand, is de sfeer van de behandelkamer niet heel prettig. Soms stonden er nog lege kopjes en rommel van vorige cliënten. We konden ook niet altijd terecht in de kamer, omdat deze bezet was, waardoor we gedwongen in de algemene wachtruimte moesten zitten (wat eigenlijk een prettigere kamer is). Gelukkig zijn we hier nooit door iemand anders gestoord dan zijn collega. Hoewel ik Mitch absoluut kan aanraden, zal ik de praktijk niet aanraden, vanwege de onverzorgde behandelkamer en beperkte ruimte. Voor mensen die daar geen last van hebben: ga naar Mitch.

Bent u of werkt u voor Psycholoog Arnhem - Miranda Goertz en Mitch Schuring? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.