Psycholoog Arnhem - Mitch Schuring

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

uit 4 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Psycholoog Arnhem - Mitch Schuring - Arnhem op 17 april 2018

ADHD

De behandeling bij Mitch Schuring heb ik als zeer prettig ervaren. Voor een lange tijd heb ik last gehad van overmatig drinken en een verslaving aan cannabis. Mitch kreeg op een gegeven moment het vermoeden dat het een andere oorzaak kon hebben. Na verschillende toetsen te hebben afgelegd bleek het ADHD te zijn. Aan de hand hiervan ben ik medicatie gaan gebruiken. Sindsdien gaat het ontzettend goed met mij en heb ik vanaf augustus 2017 geen alcohol of cannabis meer genutigd. Samengevat ben ik achteraf zeer tevreden met de behandeling. Andere personen met dergelijke problemen zal ik behandeling bij Mitch Schuring dan ook aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psycholoog Arnhem - Mitch Schuring? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.