Psycholoog Arnhem - Mitch Schuring

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

uit 4 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Psycholoog Arnhem - Mitch Schuring - Arnhem op 22 maart 2017

Ik ben erg positief over mijn behandeling bij Mitch Schuring en herken mij dan ook niet in een aantal reviews die hier zijngeschreven (waarschijnlijk gaan deze over zijn collega?). Mitch is zeer professioneel, betrouwbaar en flexibel in het maken van afspraken (ook in de avond mogelijk). Daarnaast werkt hij zeer gestructureerd, goede voorbereiding van de sessie, doelbeschrijving en reflectie. Wat ik bijzonder vind is dat Mitch mij op een juiste manier heeft weten te "triggeren" door mij iedere keer te voorzien van interessante inhoudelijke informatie en dit te koppelen aan praktische tips en tricks. Hierdoor leerde begrijpen hoe het menselijk brein werkt en hoe ik mijn probleem kon tackelen. Ik kan hem van harte aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psycholoog Arnhem - Mitch Schuring? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.