Psychologie Praktijk Koolmees

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

uit 7 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Psychologie Praktijk Koolmees - Delft op 24 maart 2020

Depressie

Mijn ervaringen bij deze zorgverlener zijn uitermate positief. Het behandelingstraject verliep soepel en ik werd met respect behandeld. Alles werd in goed overleg gedaan en daarmee had ik het gevoel dat ik echt zelf kon werken aan het beter worden. Door dit gevoel geloofde ik in mezelf en lukte het om al snel verbetering te voelen. Hiermee ging het in proces in het begin heel snel, maar ook toen alles wat langzamer en moeizamer ging door tegenslagen of juist (voor mijn gevoel) onverklaarbare dalen, werd er met geduld en aandacht geholpen. Ook als dit betekende dat de situatie weer even helemaal vanaf het begin bekeken moest worden. Ik heb me nooit bezwaard gevoeld en heb altijd alles durven delen. Zonder zweverige methoden voelde alles uiteindelijk als verklaarbaar en inmiddels voel ik me al zeker een jaar weer het blije ei zoals ik mezelf herken als ik in de spiegel kijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychologie Praktijk Koolmees? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.