Psychotherapiepraktijk Alwin Man

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Tjabbesstreek 28 9697 XL Blijham

Waardering van Psychotherapiepraktijk Alwin Man - Blijham op 28 december 2020

Genderdysforie

Ik ben via Google bij hem terecht gekomen omdat hij mij binnen een korte tijd kon helpen met mijn genderdysforie. Na jaren onzekerheid, angst en verstoppen was het tijd om iets met mijn gevoelens te doen. Ik werd al extra depressief van de ellelange wachttijden die er zijn bij de "bekende" genderpoli's en instanties voor genderzorg. Ik heb via mail contact met hem gezocht omdat hij een eigen website heeft. Na wat heen en weer mailen was het al snel beslist dat ik naar hem toe wilde. De reis van Utrecht naar Blijham is mij dat meer dan waard omdat hij géén wachtlijst hanteerde. Na mijn intake, die direct werd gemaakt binnen een paar weken, kon ik al starten met het traject. Hij heeft zijn eigen praktijk aan huis (woonboerderij) en je zit in een relaxte omgeving waar de tijd goed en intensief wordt benut. Hij heeft een goed luisterend oor en weet de juiste vragen te stellen en gaat soms ook diep waardoor hij je weet te triggeren en veel dingen los weet te maken. Ik voel me op mijn gemak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychotherapiepraktijk Alwin Man? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.