Psychotherapiepraktijk Alwin Man

Tjabbesstreek 28 9697 XL Blijham

Waardering van Psychotherapiepraktijk Alwin Man - Blijham op 5 mei 2020

N.v.t.

Genderdysforie

Naast mijn huisarts is Alwin 1 van mijn redders in nood.Via via kwam ik in contact met Alwin waar ik na 3 weken al afspraak had. Diep gelukkig was ik omdat ik anders een wachttijd van 14 of 15 maand door had moeten worstelen. Wat een voor mijn gevoel onmogelijke opgave zijn geweest. Ik en mijn vrouw hebben inmiddels een redelijke ervaring opgebouwd wat psychologen betreft maar ik moet zeggen dat Alwin hierop een plezierige uitzondering maakt. Het spreekt op een makkelijk te volgen manier zonder te verzanden in oeverloze discussies. Tevens heeft hij zelf ook de nodige levenservaring waaruit hij kan putten en waar een ander ook weer wat van kan leren. Ik vind hem doelgericht houdt de vaart er in maar schuwt het ook niet om problemen die niet direct aan de hoofdproblematiek zijn gelieerd te bespreken. Hij heeft veel ervaring op gebied van transgenderzorg en daarom heeft hij mij al ontzettend goed kun helpen. En alhoewel ik nog maar net begonnen ben voelt het alsof ik al mega opgeschoten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychotherapiepraktijk Alwin Man? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.