Waardering van Psychotherapiepraktijk AMA van Nunen - Eindhoven op 12 maart 2019

8.8

Ik heb een hele goede ervaring met psychologe AMA van Nunen. Iets langer als een jaar heb ik hier wekelijks therapie gevolgd. De psychologe is ervaren en sterk en breed georiënteerd. Op gebied van zingeving, acceptatie en bewustwording ben je hier op het goede adres. Bereikbaarheid en eigen inbreng zijn prima. Psychologe AMA van Nunen is in mijn ervaring geen autoritaire en confronterende hulpverlener, dus mocht je een hulpverlener met deze eigenschappen zoeken moet je volgens mij verder zoeken. Al met al heb ik het afgelopen jaar als zeer waardevol, warm, inzichtelijk en reflectief ervaren. Ik kan psychologe AMA van Nunen zeker aanbevelen voor ieder die meer inzicht in zichzelf wil krijgen onder begeleiding van een ervaren en hartelijke hulpverlener.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychotherapiepraktijk AMA van Nunen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.