Waardering van Psychotherapiepraktijk de Vroom - Uden op 30 november 2020

9.7
  • Depressie

Vanaf het eerste telefonische contact was mijn gevoel al meteen goed. De therapeute erg behulpzaam en gaf mij meteen al veel informatie. Na start van de behandeling heeft zij ruim de tijd genomen om de problematiek en persoonlijke doelen in kaart te brengen. Ik heb tijdens de behandeling heel veel geleerd over mezelf, maar ook over waar mijn gedrag en problemen vandaan komen. Daardoor was het voor mij goed duidelijk waar ik aan wilde werken en hoe ik dit kon veranderen. De opdrachten waren vaak heel visueel waardoor ze echt binnen kwamen en ik meteen verder aan de slag kon met de uitkomst. De communicatie was altijd erg prettig en er was veel ruimte voor eigen inbreng. Tijdens corona is de behandeling al snel digitaal opgepakt zodat deze toch door kon gaan en dit had voor mij persoonlijk zelfs nog wat extra voordelen. Ik heb de behandeling als zeer prettig ervaren. Ik ben er nog niet maar ik ben op de goede weg en heb weer het vertrouwen dat ik het laatste stukje alleen kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychotherapiepraktijk de Vroom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.