Psychotherapy & Movement

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Sarphatistraat 27 A 1018 EV Amsterdam

Waardering van Psychotherapy & Movement - Amsterdam op 5 maart 2018

ik ben bij P&M terecht gekomen omdat ik helemaal vast gelopen was in mij leven. op mijn werk, maar ook op sociaal gebied. ik kon maar moeilijk richting geven aan mijn leven. een laagzelfbeeld en me mezelf onbewust afwijzen zorgde ervoor dat ik instortte. na een aantal therapieën geprobeerd te hebben kwam ik hier terecht. bij het intakegesprek voelde ik me gelijk op mijn gemak. ik voelde me gehoord, er werd naar me geluisterd. ik kwam terecht bij Luciano. een therapeut waar je je op je gemak voelt. hij is geduldig en luistert echt naar wat je zegt. er word een plan van aanpak gemaakt. die goed afgestemd is op mijn persoonlijke situatie. beetje bij beetje krijg ik weer meer grip op mijn leven. hij is echt het steuntje in de rug die ik nodig had. professioneel, ervaren, niet te hoge doelen en de focus ligt altijd bij het oplossen van problemen die er op het moment zijn.. ik ben erg tevreden!! echt een aanrader

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychotherapy & Movement? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.