Waardering van Psychotherapy & Movement - Amsterdam op 7 augustus 2018

• Angststoornissen

In 2015 was ik in behandeling bij P&M voor een gegeneraliseerde angststoornis. Toen ben ik zo goed geholpen dat ik geen klachten meer heb ervaren. Ik voelde mij altijd veilig en op mijn gemak. Doordat ik vaker in mijn leven tegen dingen aangelopen ben heb ik ook vaker hulp gezocht. Overal waar ik ben geholpen ben ik gestopt, omdat ik mij toch niet op mijn gemak voelde. Bij P&M voel ik dat wel. Nu, 3 jaar later, nadat ik overspannen ben geweest op werk en nieuwe klachten zijn verschenen, wist ik dan ook meteen door wie ik geholpen wilde worden. Inmiddels ben ik weer 2 sessies begonnen bij P&M en heb ik zin in de komende tijd en de rest van de sessies. Het is fijn om een plek te vinden waar ik voor mijn gevoel niet alleen gehoord en geholpen wordt maar ook gesteund.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psychotherapy & Movement? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.