Quak Psychocare

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Horstlindelaan 74 7522 JH Enschede

Waardering van Quak Psychocare - Enschede op 10 juni 2021

Angststoornissen

In 2018 ging het zo slecht met mij dat ik niet meer wist waar ik heen ging. Aart kwam op mijn pad via mijn osteopaat omdat ik haar vertrouwde. Na een leven met enkele grote teleurstellingen in de zorg, in de breedste betekenis van het woord, wilde ik mezelf nog een kans geven bij Aart. Levensmoe kwam ik bij Aart terecht en na een intake waarin ik gezien en gehoord werd zonder teveel tekst en uitleg van mijn kant, voelde ik een sprankje kracht en hoop. Ik ben zo goed geholpen dat ik niet de juist zinnen kan vormen om mezelf uit te drukken. Het gaat goed met me, heel goed. Door Aart zijn EMDR plus therapie in combinatie met zijn prachtige persoonlijkheid, durf ik voor het eerst te zeggen dat ik leef met levenslust. Als bijna 44 jarige vrouw sta ik geaard in het leven. Aart is bekwaam; door kennis, geduld, humor, inzicht, luisteren en observatie te gebruiken, loopt hij naast je op het pad naar een leven zonder trauma’s, waarin je vernieuwd inzicht als handvat aangereikt krijgt. Dank !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Quak Psychocare? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.