Waardering van Raadthuys GGZ, locatie Elst - Elst op 15 oktober 2020

• Posttraumatische stressstoornissen

Désirée Krol is enorm betrokken bij je situatie, neemt je serieus en luistert goed. Voelde me al snel veilig bij haar. Contact hebben en onderhouden verliep ook erg soepel. Je wordt gezien en behandeld als persoon. Daarnaast groeit het vertrouwen snel doordat je serieus wordt genomen en veilig kan voelen om je verhaal te doen. Ik heb veel aan de EMDR behandeling gehad om de confrontaties aan te gaan met mijn trauma's. Veel lichamelijke klachten zijn sinds de behandeling niet meer terug gekomen en sommige klachten zijn frequent minder geworden. Ik behoor tot de doelgroep complexe trauma en heb daarvoor bij Raadthuys GGZ een traumabehandeling gehad. Daarnaast heb ik ook een kindje gekregen waardoor ik door mijn verleden ook overbeschermend was. Leren loslaten en vertrouwen krijgen was voor mij ook erg belangrijk. Hiervoor heeft mijn behandelaar Désirée gespecialiseerd verpleegkundige/babyconsulent Mary ingezet om dit samen verder te behandelen. Dank je, mijn leven is draagzamer geworden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Raadthuys GGZ, locatie Elst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.