Samenwerkende Psychologen Alphen aan den Rijn

zaterdag
Gesloten

9 resultaten voor je selectie:

6 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn behandeling loopt nog, dus nog geen oordeel. Wel zeer fijne therapeut, mevrouw Goverde !

9.3
15 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Erg fijn team om te komen en erg fijn geholpen door de hulpverlener goede uitleg en fijn en rustgevend in de gesprekken

9.2
1 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

I went to SPA at the suggestion of my doctor for help with chronic, suicidal depression. The first therapist I saw was very pleasant, but ineffective. After she was removed, I was treated by the...

9.7
13 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn behandeling is prettig verlopen en ik heb fijne gesprekken gehad die mij hebben geholpen om er bovenop te komen.

27 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De sfeer in de praktijk is heel fijn. Je wordt gehoord en ze nemen je serieus.

3 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Bijna een jaar onder behandeling geweest. Uit eindtest bleek geen verbetering van klachten in een jaar tijd. Dringen niet door tot de kern van de problemen.

Reactie van/namens Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Samenwerkende Psychologen Alphen aan den Rijn - Alphen aan den Rijn

Wij vragen ons af waarom u uw onvrede niet heeft besproken tijdens de behandeling. Wij hadden uw behandeling dan eerder kunnen...
3.5
11 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeld door Drs M. Hoogendoorn Voor lichte depressie en genderdysforie. Zeer kundig en prof behandeld. Prettige ongedwongen sfeer waar jeje snel thuis voelt.

8.8
13 augustus 2012 - Goedgekeurd door de redactie

zeer goed. Technieken sluiten goed aan. Ik voel me serieus genomen.

9.3
10 augustus 2012 - Goedgekeurd door de redactie

Ik voel me begrepen. Ik kan er verder mee. Mijn klachten worden minder. Op alle fronten wordt aan mijn doelen gewerkt. Ik leer mijn gedrag te veranderen en hiervan bewust te worden.

8.2