Silver Psychologie Eindhoven

Insulindelaan 136 5613 BT Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Silver Psychologie

Waardering van Silver Psychologie Eindhoven - Eindhoven op 26 december 2019

Burn-out

Voor de eerste afspraak was ik best zenuwachtig, vooral omdat ik het belangrijk vond dat er een klik was. Zonder klik geen vertrouwen. Tot mijn positieve verbazing gaf de psycholoog terug dat dit voor haar ook belangrijk was. Het eerste gevoel van veiligheid en vertrouwen was daar. In totaal ben ik 9 maanden in behandeling geweest. Schematherapie. Door de juiste vragen te stellen, oprechte verwondering, stiltes die niet ongemakkelijk voelden, voelde ik me constant gezien en gehoord door de psycholoog. Zij faciliteerde, in een prettige verhouding van professionele afstand/nabijheid. Hierdoor heb ik van het begin tot het eind het gevoel gehad van eigen regie over mijn eigen herstel. Geloof me, in het verleden heb ik dat nog nooit zo ervaren. Vaak zelfs compleet het tegenover-gestelde. Ik heb 1 tip: de ruimte van de therapie heeft een te groot ‘kantoor-gehalte’. Een te kleine ruimte, waarin het bureau een te voorname plek innam. Zeker bij schematherapie. Kortom: alleszins geslaagd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Silver Psychologie Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.