Waardering van Skils, vestiging Den Bosch - 's-Hertogenbosch op 21 februari 2021

• N.v.t.

• Burn-out

In het voorjaar van 2020 ben ik samen met Amanda Verzantvoort een behandelingstraject begonnen via Skils. De behandeling werd in gang gezet voor de diepe burnout waar ik in heb gezeten. De volledige behandeling verliep i.v.m. corona via Teams, dit maakte het voor gek genoeg wel iets toegankelijker. Ik voelde me heel erg goed gehoord door Amanda, en zij wist ook o.b.v. haar ervaring duidelijk te formuleren waar mijn situatie exact het gevolg van was, en wat voor impact het op me heeft. Ze wist de verschillende externe factoren (narcistisch misbruik, hoge werk en studie druk) en interne factoren (verkeerde mindset, geen waardering/erkenning geven aan mezelf, geen prioriteit geven aan mezelf, niet goed naar mezelf luisteren), goed met elkaar in verband te leggen. In het kort: Amanda is een zeer fijne persoon en zij heeft mij geholpen om de juiste weg te vinden. Ondanks dat ik uiteindelijk alles zelf moet doen, is de juiste begeleiding voor mij de sleutel geweest. Bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Skils, vestiging Den Bosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.