Waardering van Skils, vestiging Leiden - Leiden op 1 maart 2019

9.8
  • Psychische problemen

Aan het begin van de behandeling is eerst uitgelegd waarom ik reageerde op bepaalde zaken door de werking van het brein uit te leggen. Dit was voor mij een goede basis om verder te kunnen en willen gaan. Na een aantal behandelingen kwam duidelijk naar boven dat ook een EMDR mij verder zou helpen. Hiervoor had ik slechts één EMDR-sessie nodig. Heftig maar erg nuttig en succesvol. Daarna sessies met als onderwerp Denken, voelen en doen. Ook dit was voor mij een schot in de roos. Vervolgens informatie gekregen over emotionele valkuilen. Ook dit paste volledig in mijn situatie. Terugkijked op mijn 14 behandelsessies kan ik zeggen dat de opbouw erg goed en logisch was. De vinger werd iedere keer weer op de juiste "wonden" gelegd. Mijn behandelaar vindt ik  een zeer kundig en prettig persoon. Haar persoonlijke aanpak zorgt voor een veilig en vertrouwd gevoel waardoor ik denk dat hierdoor het rendement van de behandeling hoger is geworden. Mijn behandelingen en de resultaten beschouw ik als een rijkdom en ben mijn behandelaar zeer dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Skils, vestiging Leiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.