Skils, vestiging Zwolle

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Burgemeester Roelenweg 34 8021 EW Zwolle
Deze locatie is onderdeel van Skils - arbeid en psyche in beweging

Waardering van Skils, vestiging Zwolle - Zwolle op 8 september 2019

Ik voel mij erg gezien en gehoord door mijn therapeut. De therapie op basis van ACT heeft ervoor gezorgd dat ik zaken uit het verleden kon verwerken en er in het dagelijks leven mee verder kon. Naast deze therapie heb ik een mindfulness training gevolgd die werd gegeven door een ervaren en zeer prettige trainer. Ik heb hier veel van geleerd en vooral tools gekregen hoe dit vast te houden in het dagelijks leven. Ik heb door deze training meer rust in mijn hoofd en in mijn leven, kan de lat voor mezelf minder hoog leggen en luister beter naar wat ik nodig heb. Een ander voordeel van Skils vind ik de samenwerking tussen mijzelf, Skils en mijn werkgever. Hierdoor is er meer begrip ontstaan en dit heeft een positieve invloed op mijn re-integratie proces gehad. Het enige minpunt van Skils vind ik de locatie van de wachtruimte. Deze bevind zich nabij het trappenhuis waardoor er allerlei mensen door de wachtruimte lopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Skils, vestiging Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.