Stichting Burnout

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

uit 4 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Stichting Burnout - Teteringen op 29 oktober 2020

Burn-out

In het begin zeer goede indruk gehad en advies. Echter stichting Burn-out vond dat ik meer druk moest uitoefenen op mijn werkgever om een handtekening te krijgen onder het contract. Omdat men vond dat ik dat niet genoeg deed werd ik als lui en niet assertief bestempeld door de directeur van stichting Burn-out. Ik kon het echter met hun psycholoog in Alkmaar wel goed vinden en wilde eigenlijk graag de behandeling van Stichting Burn-out volgen. Ben dus zeer teleurgesteld in de Stichting Burn-out en zoek nu een andere minder commerciële behandelaar.

Reactie van/namens Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Stichting Burnout - Teteringen

'Lui' zullen we nooit iemand noemen, u ook niet. Omdat burnoutherstel door de werkgever moet worden vergoed, is wel assertiviteit richting werkgever vereist om een goedkeuring=financiering te krijgen. Met onze psycholoog in Alkmaar, Marco@burnout.nl, kan gewoon contact opgenomen worden en een burnouthersteltraject worden doorlopen. Wij zijn niet commercieel, maar krijgen geen cent overheidsgeld of subsidie en moeten onze kosten daarom wel dekken door betaalde burnouthersteltrajecten. Vandaar dat we niet 'oneindig' gratis kunnen adviseren, maar dat er een goedkeuring voor betaling burnouthersteltraject moet komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Burnout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.