Waardering van Verbind in Context - Rotterdam op 13 juli 2019

9.5
  • Depressie

Als je last hebt van sombere gevoelens lijkt er soms geen licht aan het einde van de tunnel. Ik heb geleerd om er over te praten door woorden te geven aan mijn gevoelens. Daarnaast verviel ik vaak in negatieve gedachtes. Kurdistan heeft mij geholpen om alternatieve gedachtes te bedenken, waardoor je anders naar bepaalde situaties en interacties gaat kijken. De alternatieve gedachtes, sparmomenten met Kurdistan en de andere handvaten die zij mij heeft gegeven hebben mij geholpen om positiever in het leven te staan. Het blijft natuurlijk hard werken en af en toe is er nog steeds een somber moment, maar zo lang je er bewust van bent kun je er wat aan doen.

Reactie van/namens Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Verbind in Context - Rotterdam

Hartelijk dank voor je waardering en ondersteunende bericht aan anderen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verbind in Context? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.