Waardering van Voort Psychologie - Heerhugowaard op 13 mei 2019

9.7
  • Angststoornissen

Als volwassen man (53) met gezin en succesvolle carriere, was het een mooi plaatje. Maar de diepe onrust van kindsafaan en een gebeurtenis vorig jaar, lieten me door het ijs zakken, en kwamen soms huilbuien in het openbaar als ik iemand zag die lief keek en voelde paniek. Van oudsher zag ik therapeuten als stigmatiserend maar ik kon echt niet meer en zag hoe ik mn gezin ook beinvloedde.  Via emailcontact met Suzanne van der Voort, ontstond vertrouwen, doordat ze met interesse reageerde. Vanaf het eerste gesprek was het goed, en ook de digitale omgeving was fijn omdat ik veel zelf kon doen, de filmpjes ervan vaker kon bekijken (en nogal eens emotioneel werd). Nu een jaar later, terugkijkend, kan ik de aard beter duiden, zoals cptss, depressie, zelfbeeld. De diepe gevoelens van verlatenheid en paniek, zaten daar weer onder, als gevolg van narcistische mishandeling en emotionele verwaarlozing, daarover meer op www.verdwenenzelf.org. Dat stukje, kon ik later toevoegen aan mijn puzzel en met wat hulp van een daarin  gespecialiseerd iemand.  Ik ben nu helemaal vrij en de herinneringen hebben geen emotionele lading meer. Suzanne heeft me geraakt met haar betrokkenheid en ook daardoor ontstond bij mij een vastberadenheid om af te komen van alle gedoe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Voort Psychologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.