Waardering van Antoni van Leeuwenhoek, afdeling Radiotherapie - Amsterdam op 24 april 2018

• Keelkanker

Na de constatering van keelkanker (tongbasis) met zeer forse uitzaaiingen in het hoofdhals-gebied is in overleg met de KNO arts een gesprek gevoerd met enkele ziekenhuizen waaronder het team van het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis. Inmiddels bevindt ik mij in de revalidatiefase.De behandeling is zeer succesvol geweest, zowel technisch (bestraling, chemotherapie, kaakoperatie), maar zeker ook qua begeleiding en informatievoorziening. De lijnen tussen alle disciplines (radiotherapie, logopedie, kaakchirurgie, hoofdhalsverpleegkundigen, verpleegafdeling, revalidatiearts, ergotherapie, hoogleraren) zijn zeer kort, alle specialisten en verpleegkundigen zijn zeer menselijk en benaderbaar. Wij zijn zeer tevreden en blij met onze keuze voor de afdeling radiotherapie en dit ziekenhuis en bevelen dit graag aan."

Bent u of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek, afdeling Radiotherapie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.