Waardering van Instituut Verbeeten, locatie Tilburg - Tilburg op 21 december 2016

• Spijsverteringsaandoeningen

Vandaag een onderzoek gehad. Afspraak was snel gemaakt, binnen 1 week kon ik er terecht. Via de email kreeg ik alle informatie die ik nodig had om mezelf voor te bereiden op het geplande onderzoek. Eerste indruk van het gebouw is dat het er modern, schoon en netjes uit ziet. De stoelen en tafels staan netjes verdeeld in de hal maar ook in de wachtruimtes kan je zelf een plekje zoeken wat je prettig vindt zitten. Ik ben vriendelijk te woord gestaan door de receptionistes. Er was een vriendelijke mevrouw die met koffie en thee rond kwam, deze was bereid om met de bezoekers een praatje te maken. Ook de medewerkers die het onderzoek deden waren vriendelijk en behulpzaam. Hun legden alles goed uit. En tijdens het onderzoek kwamen ze vragen hoe dat het met me ging.

Bent u of werkt u voor Instituut Verbeeten, locatie Tilburg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.