Waardering van UMC Groningen (UMCG), Radiotherapie, Behandellocatie Emmen - Emmen op 2 januari 2018

9.3
  • Prostaatkanker

Resultaat behandeling 100%. Het personeel is deskundig en zeer cliëntgericht. Door het warme contact werd het gewoon leuk om naar de volgende behandeling te gaan. Opmerking op vrijdag: " u zult ons wel missen een heel weekend ". Na de laatste behandeling kreeg ik een diploma " Stilliggen ".Het personeel is ook professioneel. Twee weken na de laatste behandeling ontdekte ik dat een van de laborantes bij mij in het dorp woont. Werk en privé heel goed gescheiden: haar vader wist niet dat ik bij haar onder behandeling was.Ik zou zo weer aan een cyclus behandelingen beginnen ( maar hopelijk toch maar niet ).Het onderdeel afspraken: nooit langer dan 40 minuten binnen geweest, een keer zelfs maar 12 minuten in en uit voor een netto-behandeling van 5 minuten

Bent u of werkt u voor UMC Groningen (UMCG), Radiotherapie, Behandellocatie Emmen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.