Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek

Revalidatiecentrum

Zandbergsweg 111 6432 CC Hoensbroek
Deze locatie is onderdeel van Adelante

Waardering van Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek - Hoensbroek op 8 juni 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Beroerte

Het gaat langzaam.Ik krijg elke dag een lijst welk therapie ik heb de volgende dag .De therapeut komt niet opdagen

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek - Hoensbroek

Wat vervelend dat u geen goede ervaring bij Adelante heeft gehad. Als u daar open voor staat, zouden wij graag met u in contact komen, zodat we in een persoonlijk gesprek met uw feedback aan de slag kunnen gaan. Wilt u dan een e-mail sturen, met uw naam en contactgegevens naar communicatie@adelante-zorggroep.nl? Dan nemen we contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.