Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek

Revalidatiecentrum

Zandbergsweg 111 6432 CC Hoensbroek
Deze locatie is onderdeel van Adelante

Waardering van Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek - Hoensbroek op 19 augustus 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Coronavirus (COVID-19)

Met angsten en pijn in mijn hart liet ik mijn vader elke avond bij Adelante achter. Adelante is kill en koud. Indien je een gesprek met de verpleging aan wil gaan over alles wat er misloopt, worden ze verhit en zeggen ze dat als het je hier niet bevalt je maar moet ophoepelen. De manager daarentegen wil graag naar je luisteren en hulp bieden maar ook hij komt zijn afspraken niet na. Er zijn tal van voorbeelden die ik kan noemen maar de conclusie blijft hetzelfde; ik betreur het zeer dat dit soort zorginstellingen en verpleging in Nederland nog mogen bestaan.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek - Hoensbroek

Wat vervelend dat u geen goede ervaring bij Adelante heeft gehad. Als u daar open voor staat, zouden wij graag met u in contact komen, zodat we in een persoonlijk gesprek met uw feedback aan de slag kunnen gaan. Wilt u dan een e-mail sturen, met uw naam en contactgegevens naar communicatie@adelante-zorggroep.nl? Dan nemen we contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Adelante volwassenenrevalidatie Hoensbroek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.